czwartek, 17 listopada 2011

"Anonimowi Czekoholicy nie istnieją, bo tego nałogu nikt nie chce rzucić"

Każda z nas chce być piękna. I szczupła. Szczęśliwa? Jak najbardziej. Ale ktoś kiedyś powiedział, że nie można mieć wszystkiego... Że wszystko to co dobre jest albo złe, niemoralne, albo tuczące... Prawda. A głównym winowajcą jest CZEKOLADA.


Ale kto potrafi sobie jej odmówić? To nie lada wyzwanie. Jednak podjęłam się tego karkołomnego zadania w lipcu tego roku i jak do tej pory nie dałam za wygraną. Chociaż jest bardzo ciężko. 

W końcu odkryłam, że z czekolady wcale nie trzeba rezygnować. No, może nie dosłownie. Chwała mądrej głowie, która pomyślała o kobietach uzależnionych od czekolady i stworzyła kosmetyki o tym zniewalającym zapachu. 

I teraz wyobraźcie sobie ... Lejąca się, aksamitna, płynna brązowa błogość spływająca na Wasze ciało. Ciepły dotyk, który pozwala zapomnieć o problemach minionego dnia ... Zapach, który odpręża, relaksuje, przenosi w krainę w której wszystko wydaje się proste i łatwe ... Miło, prawda? I to wszystko może stać się w Waszej łazience. Właśnie teraz. Bo kto powiedział, że to normalne mieć jesienną depresję? Stanowczo, zdecydowanie, powiedzmy jej nie.

A oto mali pomocnicy, których ochrzciłam zacnym mianem "Czeko-zestawu" na jesienną chandrę:

1. I love ... chocolates & oranges - peelingujący żel pod prysznic
TK Maxx, Cena: 11,99 zł.
Cudowny zapach czekolady z nadzieniem pomarańczowym. Tworzy gęstą pianę. Świetnie złuszcza naskórek, jednocześnie pozostawiając skórę gładką i nawilżoną.

2. FARMONA - Sweet Secret - Czekoladowe masło do ciała (ciemna czekolada i orzech pistacji)
Cena: ok. 14 zł.
Ma gęstą konsystencję i obłędny zapach! Doskonale nawilża i wygładza. Na bardzo, bardzo długo. Zapach jest odczuwalny nawet po kilku godzinach, ale nie jest duszący. Nie ma się co obawiać, że kogoś zemdli. Regularnie stosowane poprawia koloryt skóry.



3. Face mask by H&M (Rich chocolate) - maska do twarzy
Cena: 4,90 zł.
Nie dajcie się zwieść napisowi na opakowaniu, jakoby maska była nawilżająca. Jest oczyszczająca, ponieważ zawiera sól z Morza Martwego. Dodatkowo w skład wchodzi masło kokosowe i shea. Idealna na czas leniwego wylegiwania się w wannie, ponieważ ciepło wspomaga jej działanie.

Gotowe na relaks? Zatem zamiast kubka zapraszam do całej wanny z gorącą czekoladą...

4 komentarze:

  1. Superowy post!! :) Kupię coś czekoladowego na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  2. o Ty!:D dobra jestes:) ja nie wytrzymam długo bez tej pysznej rozpływającej się w ustach czekoladki!dlaczego ja nie mam TK MAxx u siebie?:(
    Moje ulubione kosmetyki? Czeeekoladowe!, waniliowe! i kokosowe!:)
    Świetny blog:) obserwuję:) jeśli masz ochote też zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @bibelotka: Mam to szczęście, że studiuję w Krakowie i od niedawna jest tutaj TK Maxx :) Uwielbiam go i jeszcze nigdy nie wyszłam z niego z pustymi rękami. Ta sieć się rozbudowuje, więc może za niedługo otworzą sklep blisko Ciebie :) Dziękuję za dodanie do obserwowanych, będę odwiedzała Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń