piątek, 30 grudnia 2011

Klasyka na twarzy, przepych na paznokciach

Zamieszczając ostatni post szczerze mówiąc nie miałam świadomości ogromnego zainteresowania i zapotrzebowania na makijaże sylwestrowe. Dopiero w przesympatycznych komentarzach dostałam sygnał, że jednak moje wskazówki były komuś pomocne (za co jestem bardzo wdzięczna i dziękuję).

Dlatego nie czekając długo postanowiłam przygotować dla Was moją propozycję sylwestrowego makijażu oraz manicuru.

W sezonie jesienno - zimowym 2011/2012 odstawiamy na bok neonowe kolory, żegnamy się z matami. Jest bogato, ponieważ złoto, srebro i platyna są na topie. Ja jednak proponuję przepych inaczej, bo nie na twarzy, a na paznokciach.
Dlaczego?
Jako osoba codziennie odwiedzająca portale modowe zwracam szczególną uwagę na ogólną spójność wizerunku. Nie lubię przesady. Wszystko musi być przemyślane, a nawet pozornie przypadkowy element powinien być wcześniej zaplanowany.
Jeśli nie masz zdolności manualnych, ani nie lubisz mieć efektu bombki na twarzy, to poniższe filmiki mogą okazać się bardzo przydatne w wykreowaniu klasycznego, eleganckiego makijażu:



Skoro makijaż jaki wykonamy będzie elegancki i stonowany, to z paznokciami można już zaszaleć. I niech posypie się brokat, confetti oraz kawałki ciętej, migoczącej folii. Dłonie mają błyszczeć i być widoczne.

Ekstra rada: Jeśli już masz swoją ulubioną emalię lub kupiłaś odcień pasujący do Twojej sukienki, to można pokryć pazury na koniec malowania warstwą lakieru z brokatem lub innymi lśniącymi drobinkami. Warto mieć taki w domu, który będzie jedynie miał za zadanie odświeżyć starą warstwę emalii i uczynić ją bardziej odświętną.

O.P.I. kolekcja "The Muppets" jesień 2011

Chanel Illusion D'Ombre


China Glaze "Let it snow" zima 2011


Sephora - 19 zł
Essence - 6 zł
Make Up Store - 41 zł
Catrice - 11 zł
Revlon - 20 zł
IsaDora - 30 zł
O.P.I. - 50 zł

Essence, Nail Art, Special Effect Topper (lakier dający specjalny efekt)
lakiery nawierzchniowe o wykończeniu:
- złotym
- multi - kolorowym
- iskrzącym się srebrze
- holograficznym
- z białym pryzmatem
- z fioletowym pryzmatem
Cena: 8 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz