niedziela, 2 października 2011

Zakupy apteczne

Witajcie :) Dzisiaj wybrałam się do mojej ulubionej apteki i zaopatrzyłam się w kilka rzeczy. Pierwsza z nich to kapsułki Dermogal A+E, o których czytałam wiele pozytywnych recenzji, które możecie przeczytać tutaj. Jest to doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami (trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczanie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki). Ja będę go testowała pod względem nawilżania i dam znać jak się sprawował. Opakowanie zawiera 48 kapsułek w kształcie rybki.




Kolejnym zakupionym kosmetykiem jest mój ulubiony balsam do ust Tisane, który super wygładza i nawilża usta, do tego cudownie pachnie. Jest w sam raz na zimne dni! Recenzje tutaj.



A teraz..powiem Wam..każdy podobno ma jakiegoś bzika, mam i ja! na punkcie Ziaji! Jest to nasza polska firma, produkty są tanie i można znaleźć wśród nich prawdziwe perełki! Ja co chwilę znajduję coś nowego i moim najnowszym odkryciem są maski do włosów. Pierwsza z nich, INTENSYWNA ODBUDOWA- to już moje drugie opakowanie i jestem nią zachwycona! Dziś kupiłam też inną - INTENSYWNE WYGŁADZANIE, jak wypróbuję to napiszę recenzję każdej z nich.



Pozdrawiam, miłej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. Jestem ZA wszystkimi aptecznymi kosmetykami.Czuję, że naprawdę się dba o siebie w ten sposób...

    OdpowiedzUsuń