piątek, 2 września 2011

Ulubione kosmetyki wakacji

Kosmetyki które królowały u mnie tego lata i które szczególnie polubiłam za całokształt:



1. Żele pod prysznic Nivea Lemon grass and oil oraz Palmolive Aroma Therapy Morning Tonic - cudowny orzeźwiający zapach, latem uwielbiam żele z nutką zapachu trawy cytrynowej!


Pojemność każdego z nich to 250ml
Cena Nivea - ok 9zł
Cena Palmolive - ok 8zł

2. Krem Ziaja Sopot Sun na usta i znamiona filtr 30 - jestem zwolenniczką ochrony skóry w czasie lata w ogóle się nie opalam i stosuję kremy z wysokim filtrem. Ten krem stosuje się jak nazwa wskazuje tylko punktowo, jest dość tłusty i pięknie pachnie jak masełko kakaowe (mniam!;-) )
Pojemność - 15ml.
Cena: ok 6zł



3. Odżywka do paznokci Miss Sporty Nail Expert Manicure przyspieszająca wzrost paznokci - u mnie w 100% się sprawdziła, paznokcie rosną jak szalone, trzeba jej tylko regularnie używać przez dłuższy czas. Ma mleczny kolor, który ładnie wygląda na paznokciach.
Pojemność: 8ml, cena: 7,50zł.


4. Kredki do oczu Essence long lasting eye pencil. Mam je już od dłuższego czasu ale latem na co dzień zagościły w moim makijażu. Moje kolory: 12 - I HAVE A GREEN(piękna zieleń z drobinkami), 08 - TOUCH OF GLAM (ciemny fiolet), 09 - COOL DOWN(niebiesko-turkusowa)


Cena: 6,99zł

5. Podkład Manhattan Perfect Adapt Make up w kolorze nr 40 LIGHT BEIGE. U mnie strzał w dziesiątkę a kupiony całkiem "w ciemno"!
Pojemnść 30ml, cena: 24,99zł
































6.
Bioderma Pore Refiner - korygujący preparat zwężający pory.
Pojemność: 30ml
Cena: ok 55zł w aptece.


Jeśli chcecie, żebym o którymś kosmetyku napisała coś więcej, dajcie znać, tymczasem pozdrawiam, miłego dzionka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz