sobota, 6 sierpnia 2011

Pazureczki w kropeczki ;)

Witajcie :)
pokażę Wam dzisiaj co wyczarowałam na swoich paznokciach zainspirowana przez Paulę Marię Clarę :)
Do zrobienia manikiuru użyłam dwóch lakierów w dość neutralnych kolorach. Jako bazy użyłam lakieru Paese nr 116 a kropeczki wykonałam lakierem Golden Rose Fashion Colour nr 78. Na wierzch nałożyłam top coat Sally Hansen Insta Dri.




Kropeczki zrobiłam wykałaczką :) nie są one idealnie równe i czasem na siebie nachodzą ale w tym cały ich urok! Efekt wygląda tak:




Pozdrawiam serdecznie, Lilo:)

4 komentarze:

  1. Super, twoje są dużo bardziej eleganckie!:)Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło, kolory i wzorek super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) rzadko maluję paznokcie na krzykliwe kolory, lubię właśnie takie "nudziaste" kolory:) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń