niedziela, 7 sierpnia 2011

Małe zakupy


Hello :) wczoraj jak byłam w Biedronce, zobaczyłam w dziale kosmetycznym kilka nowych produktów i postanowiłam kupić dwa żele do mycia twarzy(chciałam jeden...ale...nie mogłam się zdecydować który :P)- micelarny i peelingujący, które akurat były w promocji po 4,99zł więc czemu nie spróbować? ;) Jak je przetestuję, to podzielę się z Wami swoją opinią na ich temat. Firma, która produkuje te kosmetyki ma już swoją stronę, do której link tutaj.



Jakiś czas temu kupiłam sobie też w aptece regenerujący krem do rzęs z firmy L`biotica, żeby trochę zregenerować moje rzęsy. Używam go już od 10 dni, producent zaleca minimum 30-dniową kurację, więc na razie nie będę nic pisała na temat jego działania.



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, miłej niedzieli! :)

2 komentarze:

  1. Krem do rzęs super sprawa!Codziennie używam tuszu i mam rzęsy osłabione. Jak znajdę to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam go już od 10 dni i już mogę powiedzieć, że rzęsy są bardziej elastyczne i mniej ich wypada, zobaczymy co dalej. Krem jest bardzo fajny, bo stosuje się go na noc, nie trzeba rezygnować z tuszu w ciągu dnia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń