środa, 24 sierpnia 2011

Zakopiańskie zakupy cz.1


Witam Was po dość długiej przerwie w blogowaniu. Spowodowana ona była m.in. moim urlopem w górach, które (jakżeby inaczej) zaowocowały zakupami :) W tym poście zamieszczam jedynie ich pierwszą część (niekosmetyczną), gdyż pewnie nikomu z Was nie będzie chciało się oglądać rozwlekłego wpisu ... W drugiej części pojawią się kosmetyki, o ile mój aparat wyrazi chęć współpracy :/
Oto co udało mi się kupić:
1. Apaszka – 10 zł (Góralskie Sukiennice). Zauroczył mnie ten wzór kwiatowy. Poza tym uwielbiam jesienią i wczesną zimą mieć chustką owiniętą szyję. Jeśli tylko potrafi się ją umiejętnie omotać, to zaręczam, że wygląda wprost uroczo :)
2. Okulary – 15 zł/przecena (I am). Tego nigdy nie jest za wiele :) Polowałam na takie "kocie" już od dłuższego czasu, a tutaj  proszę! I jeszcze za rozsądną cenę.
3. Jelly Watch – 25 zł (kiosk na Krupówkach). Wiem, wiem. Przepłaciłam :P Ale musiałam go zobaczyć na własne oczy i bardzo mi się spodobał. Jako że na co dzień noszę raczej elegancki zegarek, stwierdziłam, że do mniej formalnych strojów przyda się bardziej sportowy.
4. Portfel – 64,90 zł (SIX). Bardzo duży i dobrze wykonany. Miękki, ma wiele przegródek (co jest istotne dla osoby która posiada ogrom kart i podróżuje często pociągami). Ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o zapięcie :)
zoom na wnętrze
5. Naszyjnik – 29,90 zł (SIX). Kolejna rzecz, której szukałam od dawna. Piękny, "pozłacany" klucz z uroczą kokardką. Cudownie błyszczy w słońcu.
6. Rękawiczki – 25 zł (stragan na Krupówkach). Jako że mamy piękną jesień tego lata, czas pomyśleć o jeszcze chłodniejszych dniach, niż tych których doświadczyliśmy jeszcze niedawno. Rękawiczki kupiłam, ponieważ pasują do mojego jesiennego płaszcza oraz są wykonane z bardzo miękkiej eco skórki. Elegancko wyglądają na dłoni :)
I to już wszystko. Myślę, że w miarę możliwości, jeśli któraś z Was zawita do Zakopanego warto porozglądać się za podobnymi rzeczami. Niektóre przedmioty z letnich przecen nadają się na jesienne dni (i tą myślą kierujmy się robiąc obecnie zakupy). 
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Świetny blog xd.
    Ciekawe zakupy :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy . ;)
    zapraszam - http://mojezyciewedlugmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naszyjnik i zegarek!

    OdpowiedzUsuń