czwartek, 13 września 2012

TAG + Kolczyki - małe dzieła sztuki :D

Hej ho! Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Rudą Mietłę i dziś w końcu udało mi się znaleźć chwilę, żeby odpowiedzieć na pytania. Bardzo Cię przepraszam, że tak długo to trwało!

Zaczynamy! :)

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Bloga prowadzę razem z A_Z, obydwie uwielbiamy testować nowe kosmetyki,regularnie przeglądamy blogi i postanowiłyśmy założyć swojego, żeby dzielić się opiniami z innymi blogerkami no i z nadzieją, że może jakaś firma kiedyś podeśle nam kosmetyki do testowania ale patrząc na częstotliwość pojawiania się notek na naszym blogu to hmmmmmm… :P Ale poprawimy się!

2. Skąd wziął się pomysł na Twój nick blogowy?

Mój wziął się od mojego imienia - Ilona, bo czasem mówią na mnie Ilo :D

3. Jesteś optymistką czy pesymistką?

Staram się być optymistką ale to zależy od sytuacji.

4. Spotkała Cię kiedyś śmieszna wpadka/sytuacja na randce? Opowiesz o niej, plisss? ;)
Hmm…myślałam nad tym pytaniem bardzo długo ale niestety nic śmiesznego nie umiem sobie przypomnieć.

5. Jeżeli masz wypróbowany przepis na pyszne ciacho to poproszę o przepis :)

Rzadko piekę ciasta bo wiecznie jestem na diecie ;)

6. Aktywny czy pasywny wypoczynek?
To zależy od dnia ale częściej wypoczywam pasywnie - lubię posłuchać muzyki, poczytać albo obejrzeć film. Bardzo lubię też spacerować:)

7. Jesteś wytrwała w dążeniu do celu?
Myślę, że tak. Rezygnuję z dążenia do celu dopiero wtedy, kiedy mam pewność, że jednak mimo starań nie uda mi się go osiągnąć i szkoda mojego czasu.

8. Wymarzona podróż?

Berlin – od zawsze chciałam go zwiedzić i mam nadzieję, że w końcu mi się uda ;)

9. Co sądzisz o internetowych znajomościach przeniesionych do życia realnego?

Jeśli chodzi o znajomości z blogów to jestem jak najbardziej na tak! Ale jeśli chodzi o portale randkowe i spotkania z mężczyznami – wręcz przeciwnie – jestem na nie!

10. Uśmiechnij się :) szczerze i od serca :) 
:)))))))



Chciałabym Wam jeszcze pokazać mój najnowszy nabytek - śliczne ręcznie robione kolczyki różyczki kupione od Gosi, której dzieła możecie zobaczyć na jej BLOGU.

Polecam serdecznie, są na prawdę pięknie wykonane!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz